Friday, April 25, 2008

Overordnet alt

Hadde jeg gått forbi vinduet den fredagen i mars kunne alt vært annerledes. Jeg kunne ikke få meg til det, han hadde jo sagt at han ikke ville se meg. Møkkakjerring hadde han skreket. Jeg kan nesten ikke tro jeg fortsatt nekter meg selv å glemme. De uinfiserte delene av hjernen fantaserte konstant om en verden uten dette krypet. Spyttet i munnen på meg kokte, jeg fikk en fryktelig trang til å la det regne nedover brystet mitt, fukte det allerede tørrgråtte hjertet. Kvinnfolket han kalte sin kone kunne med sitt blotte nærvær få meg til å tenke ubeskrivelige ondskapsfullheter. Jeg visste så mye! Ett ord, og hennes drømmeverden ville falle ned rundt henne. Det var det vanskelige, å finne det rette øyeblikk. Noe slikt må få tid til å modnes, sa jeg til meg selv i en konstant adrenalinrus.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home